NU mina älsklingar! Nu kan man söka till Fjällräven Polar 2014! HÄR ! ♥
För ett år sedan minns jag hur jag gick och tänkte och grubblade på hur jag skulle skriva min ansökan och vilken video jag skulle ladda upp. Jag minns att jag gick ute på grusvägen en natt och kände en sådan där jävlaranamma-känsla och adrenalinet liksom rusade i blodet. Jag bara bestämde mig, jag måste få åka!
Efter en månad på helspänn, och när alla ni bloggläsare och facebookvänner tröttnat på mitt eviga tjat “rösta på mig snääääällla” så blev jag nummer 1 i Sverige och fick åka på mina drömmars resa i april, till polcirkeln. Tack, tack och åter tack alla som hjälpte mig.
Varje gång jag tänker på det får jag en överväldigande känsla av tacksamhet. Det var en resa som verkligen gav mig någonting utöver det vanliga. Ni kan läsa mitt långa inlägg om resan här som jag skrev efter att jag hade kommit hem.
Så ni som känner att den här resan är något för er, skicka in en ansökan och GO FOR IT! Kanske är det just DU som kommer stå på släden bakom 6 draghundar och susa fram genom vita landskap uppe i polcirkeln i april? 😉


Du var värd denna resa de tycker alla vi som röstade på dig det är ju en resa man kommer ihåg hela livet. Skulle gärna göra denna men ska i juli till Svalbard på https://www.facebook.com/pages/Svalbard-Wildlife-Expeditions/162201960518366 det tror ja blir skoj. Tycker du själv ska söka en gång till vi ordnar så du kommer med jag har ju även nominerat dig till årets Västernorrlänning
Håller med Per Asp!
Vill du följa med igen så röstar jag gärna på dig, du Sveriges egen lilla underbara vildmarkstjej! 🙂
Love & Hugs!
//Carl
Så himla häftig bild på dig, det där!
Sitter precis och filar på min ansökan. Skulle vara sjukt häftigt att prova på! Hur många röster behöver man tror du? 🙂
Du har varit en sån inspiration för mig, så jag var ju bara tvungen att ansöka med mitt bidrag också! Här är det, och jag hoppas att jag får åka!
http://www.fjallravenpolar.se/polar-2014/visa-alla-bidrag/?uid=92236
Vilken utmaning! En sådan häftig resa… Vore en dröm att få åka, nu har jag nog varken rösterna eller fysiken (eftersom jag väntar en bebis i februari) men man kan ju alltid drömma om nästa år 🙂
Så vackert!!!
Jag var också tvungen att söka efter alla dina bilder och historier från äventyret 🙂
Åh, jag vill detta så mycket att jag snart spricker!
http://www.fjallravenpolar.se/polar-2014/visa-alla-bidrag/?uid=88222
Hi Jonna. I ran for a spot last year and have been following you people all along. My dreams about the trip are intact. See my entry. I hope you like it! http://www.fjallravenpolar.com/polar-2014/show-all-contributions/?uid=88265
All the best
Peter
Jag blev också inspirerad av ditt äventyr förra året. Det här blev mitt bidrag: http://www.fjallravenpolar.se/polar-2014/visa-alla-bidrag/?uid=114591
VOTE! 🙂
http://www.fjallravenpolar.com/polar-2014/show-all-contributions/?uid=88486