17 Kommentarer på “Fri

  1. Eva

    En bild kan säga mer än tusen ord. Så vackert och så tänkvärt. Kan det vara dags för lite semester månne ??????? Njut av dagen och livet.

    Kram/Eva

    Reply
  2. Frida

    Åhh vilken underbar bild!! Så himla vacker och stämningsfull. Gillar verkligen de flygande fröna! Grymt gjort Jonna! 😀

    Reply
  3. Maya

    Du är en älva!
    SÅÅÅÅÅ VACKER hela bilden!

    Hoppas så att jag och min dotter hittar upp till dig nästa eftersommar, var du startat ditt café med hemma lagad paj och saft!,&!!! egna HONUNG 🙂 din omgivning.

    TUSEN TACK! att Du delar med dig av ditt liv!
    Kram i massor!

    Reply
  4. Nina

    Vilken vacker bild! Jättefin! I dag har jag varit ute i skogen hela dagen och plockat kantareller, blåbär och andats. Tänkte ett slag på dig som är ute i skogen hela tiden. Vad mycket kraft man samlar.

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.