En väldigt snäll läsare skickade en julklapp till Nanook för ett tag sedan. Som vissa av er sett innan så älskar han att få paket. Han blir så glad så han nästan storknar. Det är jättekul att se på hans glädjerus så jag bestämde mig för att filma när han öppnade det här paketet så ni också kunde få se 🙂

En lycklig Nanook och glad matte! 🙂 Kram från mig och vovvarna Charlie och Ida från andra sidan Storsjön!
Vad roligt att se! Typiskt beteende för flattar med att ha svårigheter att hantera sin glädje, som du säger i filmen blir det lätt… Lite för mycket ibland 😛 Men goa är dom! Och Nanook är så fin! 🙂
Hahaha, underbart!!
Hahaha så himla söt! ♥
Aaaw 😀
Haha! Ljuvligt 🙂
Han är för mysig den “lille” Nanook.
Länge sedan jag hade hund så – vad är det han fått? Kohud eller vad??? Lycklig är han i alla fall :D.
Haha åh vad härligt att se 🙂 Nanook är världens finaste hund. Kram och hoppas att du mår bättre nu.
Äkta glädje!! Vad kul att se att du är pigg igen. Nu kan det bara bli bättre.
Hehehe 😀
hahaha! Åh så underbart! Nanooks blick när du började hjälpa till är ju underbar ‘va tusan gör hon?!…..åh hon hjälper… weee!’ 😀
Vilken glädje!
Haha vår hund Tjabba som är en bordercollie är precis likadan. Vi brukar lägga alla julklappar under granen dan före julafton och jag lovar att han släppte inte paketen med blicken ända till julafton och vi skulle öppna paket. Som tur är är han mycket väluppfostrad så talar man bara om för honom att han inte får röra så låter han bli.
Haha! 😀
Haha så gullig 🙂
Ååh…. Jag har ont i magen! Han är ju bara för underbar! Och bra paket-öppnar-teknik har han ju också! 😉
Haha, gullehunden! 😀
Åh vad underbart! Jag skrattade så jag fick ont i magen.
Gud vad söt han är!!! Och envis! Hans lycka syndes!:-)
Hoppas du mår bättre!! <3
Vad han kan denna underbare lille varelse. Att se hans glädje över paketet var helt underbart och dessutom har han ju en fantastisk teknik. Vilken glädje han sprider runt sig.
Hoppas Du kryar på Dig snabbt nu så allt blir som vanligt igen.
Kram/Eva
Hahha åh guuud jag skrattade så tårarna rann här!
Underbara jycke!
Kramar Åsa
Hahaha underbart o se hans glädje. Zack (hans pappa) vägrar o äta ben o andra godsaker inne. Han ställer sig vid dörren o gnäller tills man släpper ut honom 🙂
söte voffen!
Åh, vad glad han blev sötaste hunden!
Så otroligt söt!
Precis lika mycket fart som när han var liten 😉 , när tror du våra troll ska bli vuxna?? 🙂
Många Kramar från Nathalie och Lillebror Birk
klockrent! Klok hund du har! Hel fin!
om inte det där en sann glädjespridare så vet jag inte vad?!!? 🙂 ligger här i sängen och småskrattar för mig själv till denna underbara glädjemanifestationsparaduppvisning! go nanook go! 🙂