Glädjespridare

En väldigt snäll läsare skickade en julklapp till Nanook för ett tag sedan. Som vissa av er sett innan så älskar han att få paket. Han blir så glad så han nästan storknar. Det är jättekul att se på hans glädjerus så jag bestämde mig för att filma när han öppnade det här paketet så ni också kunde få se 🙂

27 Kommentarer på “Glädjespridare

  1. Emilie L

    Vad roligt att se! Typiskt beteende för flattar med att ha svårigheter att hantera sin glädje, som du säger i filmen blir det lätt… Lite för mycket ibland 😛 Men goa är dom! Och Nanook är så fin! 🙂

    Reply
  2. Sandra

    Haha åh vad härligt att se 🙂 Nanook är världens finaste hund. Kram och hoppas att du mår bättre nu.

    Reply
  3. Frida

    hahaha! Åh så underbart! Nanooks blick när du började hjälpa till är ju underbar ‘va tusan gör hon?!…..åh hon hjälper… weee!’ 😀
    Vilken glädje!

    Reply
  4. Anneli Ullergård

    Haha vår hund Tjabba som är en bordercollie är precis likadan. Vi brukar lägga alla julklappar under granen dan före julafton och jag lovar att han släppte inte paketen med blicken ända till julafton och vi skulle öppna paket. Som tur är är han mycket väluppfostrad så talar man bara om för honom att han inte får röra så låter han bli.

    Reply
  5. Magnus

    Ååh…. Jag har ont i magen! Han är ju bara för underbar! Och bra paket-öppnar-teknik har han ju också! 😉

    Reply
  6. Evelina

    Åh vad underbart! Jag skrattade så jag fick ont i magen.
    Gud vad söt han är!!! Och envis! Hans lycka syndes!:-)
    Hoppas du mår bättre!! <3

    Reply
  7. Eva

    Vad han kan denna underbare lille varelse. Att se hans glädje över paketet var helt underbart och dessutom har han ju en fantastisk teknik. Vilken glädje han sprider runt sig.
    Hoppas Du kryar på Dig snabbt nu så allt blir som vanligt igen.

    Kram/Eva

    Reply
  8. Linda

    Hahaha underbart o se hans glädje. Zack (hans pappa) vägrar o äta ben o andra godsaker inne. Han ställer sig vid dörren o gnäller tills man släpper ut honom 🙂

    Reply
  9. Nathalie

    Precis lika mycket fart som när han var liten 😉 , när tror du våra troll ska bli vuxna?? 🙂
    Många Kramar från Nathalie och Lillebror Birk

    Reply
  10. jonas nohrstedt

    om inte det där en sann glädjespridare så vet jag inte vad?!!? 🙂 ligger här i sängen och småskrattar för mig själv till denna underbara glädjemanifestationsparaduppvisning! go nanook go! 🙂

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.