Kylan är tillbaks

Åh vad bortskämt jag varit nu ett tag med vädret. Det har ju varit ganska milt länge nu, men nu har kylan kommit tillbaks. Det är -30 just nu, och kallare blir det säkert inatt.

I morse var det 5 grader inne. Huvva!

Stackars lilla Nanook låg och frös i soffan, så jag la på honom fårskinnsfällen

3 Kommentarer på “Kylan är tillbaks

  1. Anita

    Jag har ett stort fårskinn och ett duntäcke som du kan få låna, om du vill, Jonna!

    På söndag ska det bli mildare igen sägs det..

    En värmande kram, Anita

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.