Åh vad bortskämt jag varit nu ett tag med vädret. Det har ju varit ganska milt länge nu, men nu har kylan kommit tillbaks. Det är -30 just nu, och kallare blir det säkert inatt.
I morse var det 5 grader inne. Huvva!
Stackars lilla Nanook låg och frös i soffan, så jag la på honom fårskinnsfällen
3 Kommentarer på “Kylan är tillbaks”
amanda
stakars dig hoppas det blir varnare som fort som möjligt:):)
stakars dig hoppas det blir varnare som fort som möjligt:):)
stackars*o varmare*
Jag har ett stort fårskinn och ett duntäcke som du kan få låna, om du vill, Jonna!
På söndag ska det bli mildare igen sägs det..
En värmande kram, Anita