Ljus i natten

Jag har nyss varit ute och balanserat lite stentorn. När mörkret föll tände jag ljus och det såg så vackert ut när det lyste så fint från elden och stenarna. Skulle kunnat vara kvar där ute hur länge som helst. När jag nu tittar ut genom fönstret lyser det fortfarande där ute vid stentornen. Det ser alldeles magiskt ut.

26 Kommentarer på “Ljus i natten

  1. lars leksing

    Det ser ut som det är småfolk dom som står framför dig, 2 gummor med hästsvans och 1 gubbe med hatt. v Vinkeln och ljuset som gör det tjusigt är det hursomhelst.

    Reply
  2. Johan i Närke

    Gud vilken underbar människa du är, söta Jonna! Du är verkligen inte som alla andra, å så tycker jag du ska fortsätta vara! Älskar att läsa dina trevliga inlägg på din blogg. Tack för att du finns! Kraaam! 🙂

    Reply
  3. Eva

    Så vackert, Du har verkligen förmågan att skapa stämning. Nu går vi mot mörka tider igen och vart tog denna sommaren vägen, den bara försvann. Nu är det ljuständardags. Mysigt det också.

    Kram/Eva

    Reply
  4. Maya

    Å vad fantastiskt vackert! Vad Du inspirerar mej! Än så länge har vi strålande sol om kvällarna och därefter är jag ganska trött p.g.a. sjukdom och mediciner, så jag hinner inte vara ute i mörkret än, det blir så mörkt så sent här…

    Kram på Dej och Nanook <3

    Reply
  5. Blåbär

    Inget ont om stentorn men dom kan beskådas efter E4 på småländska höglandet sen åratal,utan levande ljus men med starka strålkastare 🙂

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.