Jag har nyss varit ute och balanserat lite stentorn. När mörkret föll tände jag ljus och det såg så vackert ut när det lyste så fint från elden och stenarna. Skulle kunnat vara kvar där ute hur länge som helst. När jag nu tittar ut genom fönstret lyser det fortfarande där ute vid stentornen. Det ser alldeles magiskt ut.


Gud vad mysigt!
Det ser helt fantastiskt ut!
Och det ena ljuset är ditt hjärta. Stämningsfullt.
Ser trolskt ut, jättefint.
Verkligen magiskt och vackert!!
Underbart!! Respekt!
Wow.
Oj vilken fin bild!
Otroligt vackert =)
Det ser fantastiskt mysigt ut. Vad duktig du är på att skapa och förmedla dessa magiska stunder som du delar med dig till oss 🙂
Kram
/Anna
Det ser ut som det är småfolk dom som står framför dig, 2 gummor med hästsvans och 1 gubbe med hatt. v Vinkeln och ljuset som gör det tjusigt är det hursomhelst.
Gud vilken underbar människa du är, söta Jonna! Du är verkligen inte som alla andra, å så tycker jag du ska fortsätta vara! Älskar att läsa dina trevliga inlägg på din blogg. Tack för att du finns! Kraaam! 🙂
Att så lite kan göra så mycket 🙂 otroligt vackert det blev!
Så vackert!
Det finns alltid en värme i det du ger oss dina bloggföljare. Du är fantastisk!
http://www.youtube.com/watch?v=qg8CEYPQ1PA&feature=youtu.be
Så vackert, Du har verkligen förmågan att skapa stämning. Nu går vi mot mörka tider igen och vart tog denna sommaren vägen, den bara försvann. Nu är det ljuständardags. Mysigt det också.
Kram/Eva
Älskar dina balanserande stentorn! Hur gör du?
Ser väldigt magiskt och fint ut men även ensamt. Saknar du verkligen ingen att dela stunder som dessa med?
Den här bilden visar att det visst kan vara en bra sak att det börjar bli lite mörkare!
Å vad fantastiskt vackert! Vad Du inspirerar mej! Än så länge har vi strålande sol om kvällarna och därefter är jag ganska trött p.g.a. sjukdom och mediciner, så jag hinner inte vara ute i mörkret än, det blir så mörkt så sent här…
Kram på Dej och Nanook <3
SHIIIIT! VAD COOOOOLT!!! Det påminner om stonehedge som ligger i england! men 10.000++++++! Coolt.
Inget ont om stentorn men dom kan beskådas efter E4 på småländska höglandet sen åratal,utan levande ljus men med starka strålkastare 🙂
vacker bild
Verkligen magiskt vackert! Du är så uppfinnelserik. 🙂
SÅ himla fint! Ser ut som en saga =)
Åh tack!! 🙂
<3