Någon dag

Bilder från förra veckan

Den här bilden tog jag när jag hade legat inne o varit sjuk en hel vecka, och sen gick ut för första gången. Det var helt underbart!

Jag gick och tittade till mina bästa vänner här i byn, kvigorna =)

Dom verkade må bra 😉

Om jag var en ko skulle jag vilja bo här 🙂

En kommentar på “Någon dag

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.