Någon dag Posted on 17 september, 2010 by JonnaBilder från förra veckanDen här bilden tog jag när jag hade legat inne o varit sjuk en hel vecka, och sen gick ut för första gången. Det var helt underbart!Jag gick och tittade till mina bästa vänner här i byn, kvigorna =)Dom verkade må bra 😉Om jag var en ko skulle jag vilja bo här 🙂
Jag skulle också vilja åka dit!