Nu är klockan snart halv två på natten och jag blev precis klar med kökssoffan. Jag hade inte tänkt att jag skulle göra klart allt i kväll men jag kunde inte sluta 🙂 Det har varit så mysigt här i kväll. Jag har grejat med soffan, Nanook har sovit hela tiden, elden har sprakat i vedspisen och radion har spelat i bakgrunden. Det har varit sådär trivsamt. Så som man vill att en fredagkväll ska kännas.


snyggt jobbat.
mysig bild
Om du vill spara tyget i själva soffan, så lägg på en härlig hederlig trasmatta på locket. Du ser ju inte det vackra tyget men slipper byta tyg hela tiden och mattor går lätt att tvätta. Kram kram från ett stilla Hallen.
Där kommer ni ha det mysigt ni två i vinternattens kyla. Ha en härlig helg.
Så mysigt 🙂
kommer säkert bli jätte bra! trevlig helg 🙂
Jösses vad mysigt ni kommer att få det 🙂
ha en fin lördag!
Kram
/Anna
Det kommer att bli jättemysigt med din nya soffa, roligt när man själv får göra iordning
saker. Nanok blir bra extraelement!
Torparlivet är sällan fel…
mys!
Det där blir kalas i vinter! Din lurvige sambo ser ut att veta exakt vad man har en kökssoffa till. 😉
Naww, va mysigt!! 🙂
Du är så otroligt händig och duktig. Jag blir så imponerad av dig. Fint blir det dessutom. 🙂 Kul! Kram
Du har en jättemysig hemma.
Du är så otroligt skickligt.
Perfekt! 🙂
För tidsfördriv på arbetet!
http://www.youtube.com/watch?v=LuSAett-H2I
http://www.myvideo.de/watch/5567868/Guns_N_Roses_November_Rain
Sov gott!
Ha! Ha! Nanook har förflyttat sig ännu mera mot händelsernas centrum….! :))
Du beskriver min hembygd på ett fantastiskt sätt.
Tack
Kökssoffa, härlig både natt och dag. Väldigt enkelt att ta en skön tupplur på dagen också. Man liksom bara råkar luta omkull sej efter maten t.ex., och plötsligt sover man. Klart att Nanook också ska bli soffsovare. Hundar i sängen är väl helt naturligt, särskilt om man inte har så varmt.
Åh, en sån soffa sov jag i under alla min barndoms somrar! Vi har två fina kvar på gammelgården, men numer är det ingen som sover i dem. Du kommer garanterat få en varmare – och bekvämare – vinter är i fjol 🙂