Tisdag

Hejsan!
Jag tänkte bara skriva ett kort litet inlägg och säga godnatt till er 🙂 Jag har inte skrivit något idag eftersom jag varit borta hela dagen och hjälpt en god vän att flytta, så jag kom nyss hem nu. Tänkte bara ta en dusch nu och sedan gå och lägga mig.

Sov så gott! Vi hörs i morgon!
Kramar <3

Gjort upp en eld i kaminen. Eftersom jag inte eldat något idag så var det lite kyligt nu när jag kom hem. Så skönt att stå framför kaminen en stund när elden tagit sig 🙂

Bäddsoffan är bäddad och klar för natten 🙂

En kommentar på “Tisdag

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.