Maya 20 maj, 2013 at 10:25Underbara bilder, man riktigt känner hur det spritter i kroppen och att man vill UT i friska luften!Kram på Dej och Nanook! Reply ↓
Dick Scott 20 maj, 2013 at 11:20Oj så vackra bilder!!!! Du lyckas verkligen fånga nuets vackra ögonblick som vi så lätt glömmer att ta till vara på! Reply ↓
Solweig 20 maj, 2013 at 13:35Det gäller verkligen att hänga med och vara i nuet. Fånga dagen … vilket du gör så bra med din kamera. Tack för det! Reply ↓
A 21 maj, 2013 at 18:20Du verkar helt underbar. Man blir lite småkär i dig ju mer man läser :] Reply ↓
Perk 21 maj, 2013 at 18:33Det har varit hett! Nästan som att sommaren redan är här hos oss i norr. Men man skall ju inte hoppa över älven för tidigt.Kollade en av Jonnas tidigare videos med Canned Heats ‘Going Up The Country’ och den där dansen i lusthuset. Det är sommar det!http://www.youtube.com/watch?v=O-s33HaOCPo : ) Reply ↓
Nina Öhrnberg 22 maj, 2013 at 18:57Bilden av björkbacken hos dig kunde varit tagen här hos mig. Så ser det ut där vi ska bygga vårt hus, alldeles vid stranden av Glafsfjorden i Värmland. Jag är nog präglad av tiden i Grundtjärn för detta har jag haft i mina drömmar läääänge! Reply ↓
Lycka. Späd grönska och svalor!!!
Underbara bilder, man riktigt känner hur det spritter i kroppen och att man vill UT i friska luften!
Kram på Dej och Nanook!
Åhh så underbart det är med våren!! 😀
Härliga bilder Jonna! Våren är så vacker, den också. 🙂
Oj så vackra bilder!!!! Du lyckas verkligen fånga nuets vackra ögonblick som vi så lätt glömmer att ta till vara på!
Åh så underbara bilder! 🙂
Det gäller verkligen att hänga med och vara i nuet. Fånga dagen … vilket du gör så bra med din kamera. Tack för det!
Växa fast eller ge sig iväg är frågan..
Björkar är vackra så här års 🙂
Magic Silver-birch-trees!
Du verkar helt underbar. Man blir lite småkär i dig ju mer man läser :]
Det har varit hett! Nästan som att sommaren redan är här hos oss i norr. Men man skall ju inte hoppa över älven för tidigt.
Kollade en av Jonnas tidigare videos med Canned Heats ‘Going Up The Country’ och den där dansen i lusthuset. Det är sommar det!
http://www.youtube.com/watch?v=O-s33HaOCPo
:
)
Helt fantastiskt. Nu är det äntligen vår 😀
Kram Maria
Bilden av björkbacken hos dig kunde varit tagen här hos mig. Så ser det ut där vi ska bygga vårt hus, alldeles vid stranden av Glafsfjorden i Värmland. Jag är nog präglad av tiden i Grundtjärn för detta har jag haft i mina drömmar läääänge!