Glad och sömnlös

Hej på er!
Nu har det gått två dagar sedan jag vann stipendiet, och ändå har jag inte landat än. Det känns fortfarande så overkligt bra att jag inte kan förstå att det är sant! 🙂
Jag har inte sovit på tre nätter nu. Natten till onsdagen var jag så nervös för att SVT skulle komma hit så jag inte kunde sova, och de två senaste nätterna har jag varit så glad och fullkomligt överaktiv och speedad så jag inte kunnat somna. Jag är supertrött men hjärnan går liksom i högvarv av alla tankar och känslor 😀
Jag sitter här i soffan i köket och tittar på köksbordet där det står en stor check, blommor och ett diplom. Åhh det pirrar i magen av glädje 🙂

En kommentar på “Glad och sömnlös

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.