Nu är det ett helt nytt år! Känns helt otroligt när man tänker på att 2012 är slut.
Jag är kvar i Stockholm och firar nyår här på en vacker plats med trevligt sällskap. Det var nyss tolvslaget och jag har varit ute och tittat på de vackra fyrverkerierna med ett glas champagne.
Önskar er ett riktigt gott nytt år! <3






