För ett tag sedan såg jag en bild någonstans på en dator med ett jättevackert “skal”. Då tänkte jag att jag också skulle vilja ha något liknande till min dator. Så jag började söka runt lite, och hittade CaseApp här i Sverige. Nu bara ett tag senare så sitter jag här med ett jättefint “skin” till min dator, med min egen bild som tryck. Och det blev såååå fint! Datorn för mig är ju lite som mitt kontor. Den har en viktig del i mitt liv, eftersom den fungerar som verktyg för att både jobba, skapa, skriv osv. Så det känns så kul att få göra en egen liten touch på den. Jag blev väldigt nöjd!
Jag har gjort ett litet samarbete med Caseapp, så om ni också skulle vilja ha en skin/skydd till er dator eller mobil med er egen bild så får ni 20% rabatt om ni skriver in koden JONNAJ20 när ni gör beställningen. Det gäller fram till 20 mars. Bra va? 🙂
Visst blev det fint? Jag vet inte hur länge jag satt och grubbla över vilken av alla mina tusen bilder jag skulle välja. Men tillslut blev det denna bilden. Bilden för mig symboliserar en gryning. Början på en ny dag, med nya möjligheter. Så varje morgon när jag kliver upp och ska öppna datorn för att jobba så kan jag få lite energi och inspiration av att se bilden. Är väldigt nöjd över mitt val 🙂

Om ni vill ha inspiration kan ni kika in på deras instagram @caseapp. För att förtydliga är det här alltså ett samarbete mellan mig och CaseApp, så take it or leave it ♥


Så synd att det inte finns skins för Sony…
Det verkar inte finnas storlek 17.3 för vanlig laptop.
Vilken fin dator
Åh Jonna skulle man kunna få använda samma bild som du har på ditt datorskal?(A) Otroligt vacker!! SKulle du isf kunna lägga upp originalbilden här igen? Eller får man lov att använda någon annan av dina bilder? 🙂 <3
OM det inte var för det där störandet Äpplet i mitten på skärmen …. *L*
Tittade in på deras hemsida, men det fanns ju varken priser,
eller någon adress och telefonnummer.
Beställde just från deras sida. Finns både info och priser. Klicka på produkten i fråga du är intresserad av.
Ser ut som ett gäng “bananflugor” som lämnar ett halvätet äpple 🙂 Skämt åsido, det är kanon fint 🙂
😀
Haha…nu kan jag inte sluta tänka på det bara därför!! 😛
Kommer alltid se bananflugor istället för fåglar.
Snyggt! Lite synd bara att man inte kan se den snygga utsidan när man använder datorn. 😉
Åh vad fint det blev!
Mycket fin bild, jag förstår att du blir glad av den 🙂
Jätte fint Jonna!