8 Kommentarer på “Lördagsfika

  1. Ebba

    fina tatueringar! har nog aldrig sett eller läst om att du skulle vara tatuerad innan, har du lust att visa upp dom du har lite tydligare & kanske berätta lite om dom? 🙂 om det inte är för privat/personligt förstås. Kram!

    Reply
  2. Vardagsmagi

    Den här årstiden är det mkt skottande. Blir mkt frisk luft och gratis motion iaf. 🙂 Ser att du också antecknar med pentels energelspennor. Visst är de sköna att skriva med! Ha en fin lördag. Kram

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.