Snön öser ner och snart är det dags att gå ut och skotta igen. Men först, lite varm choklad med….choklad! 😀 Ha en underbar lördag allihopa ♥
8 Kommentarer på “Lördagsfika”
Ebba
fina tatueringar! har nog aldrig sett eller läst om att du skulle vara tatuerad innan, har du lust att visa upp dom du har lite tydligare & kanske berätta lite om dom? 🙂 om det inte är för privat/personligt förstås. Kram!
Den här årstiden är det mkt skottande. Blir mkt frisk luft och gratis motion iaf. 🙂 Ser att du också antecknar med pentels energelspennor. Visst är de sköna att skriva med! Ha en fin lördag. Kram
fina tatueringar! har nog aldrig sett eller läst om att du skulle vara tatuerad innan, har du lust att visa upp dom du har lite tydligare & kanske berätta lite om dom? 🙂 om det inte är för privat/personligt förstås. Kram!
Den här årstiden är det mkt skottande. Blir mkt frisk luft och gratis motion iaf. 🙂 Ser att du också antecknar med pentels energelspennor. Visst är de sköna att skriva med! Ha en fin lördag. Kram
Är också nyfiken på vad tatueringen betyder! 🙂
Ja nu blir det snöskottning igen, har varit mycket skottande senaste tiden. Ha en fin lördag. Kram!
Är nog du som har den bästa Lördagen,med hund och katt.
Ja! Det Ebba och Verena skrev!
Det var nog den vitaste varma chokladen jag sett. Gjord på vit choklad, eller luras kameran?
Din tatuering påminner mig om buddhismens “eternal knot” är den influerad av den? 🙂