Det är sista natten som jag sitter här ute på trappan vid hotellet på Elba med datorn i knät, till ljudet att vågorna som slår mot stranden. Det är närmare 30 grader ute trots att det är midnatt. Ikväll var sista kvällen här på Elba, och det känns lite melankoliskt. Samtidigt så känner jag mig så fylld med lycka och harmoni efter de här underbara dagarna. Jag känner mig så nöjd och tacksam efter allt fint jag fått uppleva. Det har verkligen varit en drömsemester på alla sätt och vis.
I morgon reser vi hemåt till Sverige igen, och även om det känns sorgligt att lämna Elba nu så känns det också skönt att komma hem helt utvilad, med själen fylld av sol och värme. Ny energi och bruna ben.
Jag har sååå många fler bilder från dagarna här som jag vill visa er men jag får göra det när jag kommit hem. Jag har fotat massor och har så mycket mer att berätta, men har inte ägnat så mycket tid med att gå igenom allt på datorn. Så jag sparar det till senare. Då får det bli ett stort bildbomb-inlägg.
Tack för att ni varit med mig på resan här. Har alltid varit lika spännande att logga in och läsa era fina kommentarer.
Kram på er så hörs vi snart ♥



















































