Den här helgen har varit helt underbar. Jag gissar på att det vackra vädret har haft en stor del i det. Som ni kanske märkt har jag inte bloggat något under helgen hittills, men jag har fotat och grejat lika mycket ändå, men också passat på att ta det lite lugnt och njuta av sommarvärmen. Augusti närmar sig slutet och jag vill ta tillvara på så mycket sommar som det bara går.
Jag tycker verkligen vi gjort oss förtjänta av den här solveckan, eller hur?
Igår kväll var jag ner till sjön och fotade och filmade lite inför ett projekt jag håller på med. Det var en otroligt fin kväll, och samtidigt var det den årliga surströmmingsfesten i byn. Men jag hade fullt upp med annat igår och så kände jag att jag behövde ta tillvara på ljuset och den stilla kvällen för att filma, så jag var inte med på den. Men det var så mysigt att sitta där nere vid sjön och höra ekon av skratt och röster. Det är sällan man får höra det här.
Solen lyser idag också så jag ska vara ute så mycket jag bara kan. Kanske ett dopp i sjön också. Man vet aldrig.
Hoppas ni haft en underbar helg, och fortfarande har, för den är ju inte slut än ♥ Svarar på era kommentarer lite senare i kväll. Hörs då! Kram

Sjön låg alldeles spegelblank medan solen var på väg ner.

Lite senare blev de otroliga färger på himlen som speglades i vattnet.





























