Datorn är nu åter laddad och jag fick tag på en ny sladd i Sollefteå idag. Det känns som världens onödigaste köp den här månaden eftersom sladden var superfin utöver kattens bett. Såg att det var någon som skrev om en katt som bara bet sönder kablar till Mac-datorer. Ja men på ett sätt kan jag förstå det. Ni som har Mac vet ju att sladdarna har någon slags sammetslen gummi, speciellt en helt ny sladd, så man vill liksom nästan bita i den.
Men nu är det fixat och jag kan använda datorn som vanligt igen efter en kvälls uppehåll. Jag åkte faktiskt ut i skogen igår och gjorde upp en eld och grillade med Nanook. Åh, när jag kom ut där så kände jag vad mycket jag behövde det. Ibland märker jag inte själv att jag har ett kaos i mitt huvud. Men när man kommer ut sådär så hör man sina tankar och det är intressant.
Det blir en videoblogg i nästa inlägg från den kvällen.
Nu ska jag bege mig iväg till Näsåker då mina kära vänner Åsa och Arvid ska bjuda på middag ikväll. Det ska bli mysigt! Hoppas ni har får en härlig fredag underbara ni ♥ Hörs senare!
En vy över Grundtjärn igårkväll.

Jag hälsade på kvigorna i hagen. Vi hade mycket att prata om : )


Det kom en svärm med mygg och knott. Försökte ta en bild på dom bara för att visa er. Inget ovanligt alls den här sommaren. Jag borde snart få järnbrist efter allt blod jag givit dessa små rackare.









































