En fantastisk dag med sol och vårkänslor! Energin har äntligen kommit tillbaks. Nu är jag frisk igen!
Och nu har tävligen om armbandet avslutats och jag håller på att läsa igenom alla era fantastiska motiveringar. Oj oj vad ni har gjort det svårt för mig. Det blir näst intill omöjligt att välja ut en vinnare. Ni har skrivit så fint allihopa. Tack för ert engagemang ♥ Meddelar vinnaren av armbandet här på bloggen senare idag.
Dagen hittils har jag ägnat till att både måla och fota. Känns skönt att äntligen komma igång igen efter några lata sjukdagar. Men nu spritter det i kroppen på mig! Så nu ska jag ta igen allt som jag missat från förra veckan.
Hoppas ni har en härlig tisdag. Kram på er! ♥







