Åhh TACK vad otroligt glad jag blir för era kommentarer på förra inlägget och för att ni röstat på mig! Ni anar inte hur glad jag blir ♥ Röstningen kommer vara öppen fram till 31 maj så det är ett tag kvar innan vi får se vad resultatet blir. Jag kommer säkert hinna tjata om det både en och två gånger till innan dess. Men är otroligt tacksam för er hjälp!
I början av helgen har jag jobbat som en tok med att storstäda verkstaden. Gick igenom allt. Varenda papper, varenda låda. Slängt flera sopsäckar med gammalt skit som inte behövs. Nu är det kliniskt ren. Längtar nu tills jag ska sätta mig och jobba där igen. Känns lite som att vända blad och börja på något nytt. Underbart!
Resten av helgen har jag grejat som en tok inne i min klädkammare. Det är ett litet rum som alltid har varit stökigt på grund av dåligt förvaringsutrymme. Kläder och annat har bara legat som en hög på golvet. Länge har jag drömt om att göra fint där inne. Och nu fick jag ett riktigt ryck och bara bestämde mig för att göra det. Det kändes som jag aldrig skulle få ordning på något om jag inte får ordning på klädkammaren.
Så jag bestämde mig för att jag skulle fixa världens finaste walk-in-closet. Med 0 kr i budget och väldigt ont om tid tycker jag hittills att det gått väldigt bra. Så det har jag jobbat med nu till sena nätterna.
Är fortfarande inte helt klar än men så fort jag är det ska jag visa er resultatet! Ska upp och jobba lite nu innan jag lägger mig. I morgon blir det till att packa och göra mig redo för ännu en liten resa mot nya äventyr. Men mer om det i morgon.
Hoppas ni haft en underbar helg ♥ Och tack igen för ert stöd med röstningen. Ni gör mig såååååååå glad.
Den här bilden tog jag igår precis när jag börjat med klädkammaren. Nu är det ingen klädkammare längre. Nu är det en walk-in-closet a la Jonna. Åh, vad jag ser fram emot att visa er hur det blir! 😀


























