Jag har väldigt rörigt här hemma just nu. Det har blivit så då jag haft så mycket att göra sista månaden att jag inte direkt prioriterat att städa och hålla undan. Tvättkorgen var full och dessutom har jag varit mycket på resande fot sista tiden så jag har påsar och väskor med grejer som jag inte plockat upp än. Men idag fick jag nog och kände att nu är det dags att ta tag i detta. Get shit done, som jag brukar säga till mig själv när jag egentligen inte orkar göra det jag borde göra.
Just nu ser det hemskt ut här men i kväll hoppas jag att jag fått undan några tvättar och att det börjar att kännas lite hemtrevligt här igen. Nästa vecka blir det ett litet “hemma hos” reportage här hos mig, och då får det absolut inte se ut såhär haha. Så, back to work! Hoppas ni har en roligare onsdagkväll framför er än vad jag har 🙂
Nanook ser nästan utan att skämmas över röran.

Vissa andra har det bra… 🙂




















